Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Окландер І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Окландер І. М. 
Хорор - маркетинг: модель впливу на споживачів [Електронний ресурс] / І. М. Окландер // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 10-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 97.956 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Окландер Т. 
Методика ІМТ: підвищення ефективності маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / Т. Окландер, І. Окландер // Економіст. - 2013. - № 2. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_2_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 616.439 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Артющенко В. 
Роль реалізації концепції цифрового маркетингу при виході на міжнародний ринок [Електронний ресурс] / В. Артющенко, І. Окландер, Д. Горбунов // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 5. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_5_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 543.836 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Окландер І. М. 
Економіко-математичне моделювання інноваційного розвитку регіону [Електронний ресурс] / І. М. Окландер // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2011. - Вип. 41(2). - С. 257-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2011_41(2)__42
Попередній перегляд:   Завантажити - 163.692 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Окландер І. М. 
Класичний підхід до теорії маркетингових досліджень в період доцифрової економіки [Електронний ресурс] / І. М. Окландер // Маркетинг і цифрові технології. - 2022. - Т. 6, № 3. - С. 65-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2022_6_3_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.065 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Окландер І. М. 
Оцінка ринкового потенціалу країн Африки [Електронний ресурс] / І. М. Окландер // Маркетинг і цифрові технології. - 2022. - Т. 6, № 4. - С. 71-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2022_6_4_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.052 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського